دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی مجاز
1111111111

آیرون موزیک در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین ایران میباشد.

آهنگ بی کلام چه تاثیری بر حالات روحی شما دارد؟

دسته بندی :آهنگ
تاریخ : 17 مارس 2018
نویسنده admin
0 نظر

آهنگ بی کلام چه تاثیری بر حالات روحی شما دارد؟

آهنگ بی کلام یکی از عوامل تاثیر گذار بر روحیه، عواطف و احساسات افراد است. نخستین موسیقی های بی کلام تاریخ، صدای عناصر طبیعی مانند صدای باد، شرشر آب، صدای پرندگان و… هستند که هیچکس منکر تاثیر آن ها بر روحیه افراد نیست.

موسیقی بی کلام سبکی از موسیقی است که توسط روانشناسان زیادی توصیه می شود. موسیقی بی کلام سبکی است که در آن تنها از ساز استفاده می شود و هیچگونه حرفی در آن زده نمی شود. در ادامه با ما همراه باشید تا تاثیرات این سبک از موسیقی را بر احوال شما بررسی کنیم.

s5gc %D8%AA%D8%A7%D8%AB%DB%8C%D8%B1 %D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C %D8%A8%D8%B1 %DB%8C%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C - آهنگ بی کلام چه تاثیری بر حالات روحی شما دارد؟

تاثیرات گوش دادن به موسیقی بی کلام

گوش دادن به موسیقی بی کلام، در فضاها و شرایط مختلف می تواند تاثیرات متفاوتی روی شما بگذارد. وقتی که در جای شلوغی هستید، وقتی غمگین هستید، وقتی شاد هستید و… گوش دادن به موسیقی بی کلام احساس متفاوتی در شما ایجاد خواهد کرد. در ادامه به برخی از این تاثیرات اشاره می کنیم:

  • بهره وری

اگر در یک محیط شلوغ و پر ازدحام حضور پیدا کنید، نمی توانید درست تمرکز کنید. اما وقتی در همین حالت با یک هدفون به یک موسیقی بی کلام آرامش بخش گوش کنید، می توانید تمرکزتان را بازیابی کنید و هیاهوی اطراف روی شما تاثیر منفی نگذارد.

به این صورت بهره وری مغزتان بیشتر خواهد شد. حتی در محل کار، گوش دادن به موسیقی بی کلام موجب تنظیم تفکرات و افزایش بهره وری کاری می شود.

  • تاثیرات مثبت روانی

موسیقی بی کلام باعث می شود مغزتان این فرصت را پیدا کند که به لایه های پایینی خود سری بزند. این یعنی می توانید از شر خیلی از افکار مزاحم خلاص شوید.

این همان دلیلی است که در خیلی از ورزش ها، مثل یوگا، مدیتیشن و حتی در ماساژ نقش پررنگی دارد. موسیقی با کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به طور مستقیم وارد مغز شما می کند و این فرصت را از شما می گیرد که به چیزی به جز آن اندیشه کنید. پس اجازه هرگونه تصویر سازی را از مغز می گیرد.

تاثیر موسیقی بی کلام بر بهبود عملکرد ادراک و شناخت

موسیقی بی کلام می تواند بر عملکرد ادراک و شناخت مغز تاثیر گذار باشد، وقتی به موسیقی بی کلام گوش می دهید می توانید به راحتی تمرکز کنید و بخش ادراک و شناخت شما بهبود پیدا می کند.

qds2 music therapy and stress reduction 780x405 780x405 - آهنگ بی کلام چه تاثیری بر حالات روحی شما دارد؟

تاثیر موسیقی بیکلام و کاهش استرس

موسیقی بی کلام با ساختار جادویی خود بطور حیرت آوری استرس را از روح و جسم می زداید. حتی آهنگ های بی کلام ویژه ای برای این امر ساخته شده اند که مستقیما روی کاهش استرس تمرکز دارند. این موسیقی های بی کلام معمولا در کنار صداهای لطیف مثل صدای آب و پرندگان ارائه می شوند.

تاثیر موسیقی بیکلام و کاهش اشتها

biia download - آهنگ بی کلام چه تاثیری بر حالات روحی شما دارد؟

گرفتن رژیم و لاغر شدن همیشه مورد توجه بسیاری از مردم قرار دارد. حال جالب است بدانید که برخی موسیقی های بی کلام سبب کاهش اشتها می شوند. کسانی که با تور دبی ارزان به این شهر سفر کرده اند احتمالا در برخی از هتل های لوکس از این نوع موسیقی های بی کلام شنیده باشند.

تاثیرات اخلاقی

موسیقی بی کلام می تواند باعث بهبود احساسات شما شود و روی خلق و خویتان اثر مثبت بگذارد. موسیقی بی کلام می تواند یک منبع الهام بخش برای تصاویر ذهنیتان باشد.

 

پخش آنلاینلینک های دانلود:

برچسب ها:

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید



اینستاگرام ایرون موزیک

ایرون موزیک را در اینستاگرام دنبال کنید