دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی مجاز
1111111111

آیرون موزیک در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین ایران میباشد.

دانلود فیلم ایرانی تگزاس دو

دسته بندی :فیلم و سریال
تاریخ : 10 می 2019
نویسنده مدیرسایت
1 نظر
4.6/5 - (12 امتیاز)

دانلود فیلم ایرانی تگزاس دو

دانلود فیلم ایرانی تگزاس دو

Exclusive Movie : By IronMusic

With Direct Links

برای دانلود فیلم کافیست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

فیلم تگزاس 2 214x300 - دانلود فیلم ایرانی تگزاس دو

شما می توانید این آهنگ زیبا و شنیدنی را از رسانه آیرون موزیک با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید

مشخصات:

خلاصه داستان(تگزاس دو در ادامه داستان فیلم تگزاس میباشد و در این قسمت اتفاقات تازه ای برای بهرام و ساسان رخ میدهد، هیچوقت یه ایرانی رو تهدید نکن حتی تو تگزاس…. )

حواشی مربوط به فیلم( فیلم تگزاس دو به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان از ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در سینماهای کشور به اکران درآمد. طبق جدیدترین اخبار فیلم و سریال منتشر شده، فیلم سینمایی تگزاس ۲ جایگزین سانس های فیلم رحمان ۱۴۰۰ شد که چندی پیش از سوی وزارت ارشاد توقیف شده است. از همین عوامل تهیه این فیلم، تیزر فیلم T

exas 2 را منتشر کرنده کند شما می توانید آن را در تاینی نیوز مشاهده کنید. طبق اخبار منتشر شده، این قسمت در ادامه قسمت قبلی یعنی تگزاس ۱ ساخته شده و همچون قسمت اول، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش های اول این فیلم را ایفا خواهند کرد. ژاله صامتی، گابريلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، اميد روحانی، آدريانو تولوزا، سهيل قنادان و … از جمله بازیگران تگزاس ۲ هستند. لازم به ذکر است که پوستر تگزاس ۲ نیز به مناسبت نزدیک بودن به اکران آن منتشر شده که در زیر قابل مشاهده می باشد.پژمان جمشیدی بازیگر فیلم سینمایی تگزاس ۲ با انتشار پستی خبر از اکران فیلمش در سینماهای کشور داد و به دلجویی از منوچهر هادی پرداخت. اظهار تاسف برای توقیف رحمان ۱۴۰۰ خبر پژمان جمشیدی از اکران تگزاس ۲ و اظهار تاسف برای توقیف رحمان ۱۴۰۰ پژمان جمشیدی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت : با این که تگزاس فیلمی است که براش بسیار زحمت کشیدم و میدونم هیچ نقشی در اتفاقات اخیر نداره و خودم هم برای اطمینان از بی تقصیری تگزاس و تهیه کننده محترمش ، با کارگردان عزیز فیلم توقیف شده و تهیه کننده محترمش حرف زدم و خیالم از این موضوع راحت شد ، اما باز دلم نیومد قبل از هر تبلیغی راجع به تگزاس این پست رو نذارم و ناراحتیمو نسبت به اتفاقی که به هر دلیلی بعد از حدود یک ماه اکران برای رحمان ١٤٠٠ افتاد اعلام و ابراز نکنم.)

بزودی از رسانه آیرون موزیک میتوانید این فیلم زیبا را دانلود کنید

دانلود فیلم تگزاس دو

پخش آنلاینلینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
  • هیچ متن اهنگی نبود

  • 
    

    اینستاگرام ایرون موزیک

    ایرون موزیک را در اینستاگرام دنبال کنید