دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی مجاز
1111111111

آیرون موزیک در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین ایران میباشد.

دانلود آهنگ های هنگ درام

دسته بندی :آهنگ
تاریخ : 28 می 2019
نویسنده مدیرسایت
0 نظر
3.5/5 - (16 امتیاز)

دانلود آهنگ های هنگ درام

دانلود آهنگ جدید هنگ درام

Exclusive  In  IronMusic

With  Direct Links

برای دانلود مجموعه کافیست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

o85ar6evea4d - دانلود آهنگ های هنگ درام

شما می توانید این مجموعه را از رسانه آیرون موزیک با دو کیفیت متفاوت دانلود کنید.

تاریخچه هنگ درام

ساز هنگ یا هنگ‌درام، نوعی ساز کوبه‌ای در طبقهٔ خودصداها است، که برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ توسط فلیکس رونِر و سابینا شِرر در شهر برن در کشور سوئیس ساخته شد. سازندگان نامِ «هنگ» را برای این ساز انتخاب کرده‌اند و نسبت به استفاده از اسم «هنگ‌درام» در زبان انگلیسی ابراز نارضایتی کرده‌اند.

دانلود آهنگ های هنگ درام

ساز هنگ از دو قسمت کاملاً جداگانه فلزی ساخته شده. قوس بالایی و پایینی. قوس بالایی که نت‌ها بر روی این قوس چیده شده و به آن طرف دینگ (Ding Side) گفته می‌شود. طرف دیگه قوس زیرین می‌باشد که دارای یک سوراخ بزرگ در مرکز آن است، این قسمت را گو (Gu Side) می‌نامند.

هانگ آلت موسیقی ست که در دسته Idiophoicها یا همان خودصداها تقسیم‌بندی می‌شود یا بطور واضح تر ساز هنگ درام ساز کوبه‌ای و ملودیک می‌باشد. اسم کمپانی این دو شخص PANART بود که همچنان تولیدات خاصی به غیر از هنگدرام در برنامه کاری خود دارد. البته لازم به ذکراست که این نام نه چندان با مسمی مورد انتقاد و تعجب خیلی از تولیدکنندگان و سازندگان هنگ درام قرار گرفت.

گفته می‌شود قبل از ابداع ساز هنگ درام، سازهای دیگری به نام SteelPan با بدنه کاملاً فلزی و ساختار ابتدایی حدود ۱۷۰۰ میلادی در آفریقا و آمریکای جنوبی و بعد از آن از گالن‌های فلزی (گالن‌هایی با ظرفیت ۵۵ گالن) خالی ساخته شده که در جشن‌ها ومراسم طرفداران پر و پا قرصی داشته‌است و به نوازتدگان آن ” پن ایست ” (Panists) گفته می‌شود.

آلبوم موسیقی بی کلام تاریکی درخشان (Luminous Emptiness) از گروه هنگ ماسیو (Hang Massive) است که در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ منتشر شد.این اثر شامل ۷ قطعه موسیقی زیبا و آرام با ساز متفاوت با نام هنگ درام یا ساز هنگدرام اهنگ با ساز هنگ درام است

و آلبوم موسیقی بی کلام غروب خورشید در هند (Sunset in India) اثری از دنیل واپلس (Daniel Waples) نوازنده ی ساز هنگ درام (هندپن)) با همراهی آهنگسازلارس لا ویل (Lars La Ville) است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

+++++++++++

شما میتوانید این مجموعه را به طور اختصاصی از آیرون موزیک دریافت کنید.

مجموعه آهنگ های هنگ درام

برای دانلود کافیست روی یکی از دو لینک زیر (کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰) کلیک کنید:

پخش آنلاینلینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید



اینستاگرام ایرون موزیک

ایرون موزیک را در اینستاگرام دنبال کنید