دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی مجاز
1111111111

آیرون موزیک در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین ایران میباشد.

بهنام صفوی درگذشت

دسته بندی :اخبار هنرمندان
تاریخ : 13 می 2019
نویسنده مدیرسایت
0 نظر
3/5 - (1 امتیاز)

بهنام صفوی درگذشت

متاسفانه خواننده عزیز و خوش صدای کشورمان امروز در اثر ضایعه مغزی که در سرش ایجاد شده بود

و در حین گذراندن شیمی درمانی و پرتو درمانی پس ازعمل جراحی در گذشت.

ما از طرف رسانه آیرون موزیک این اتفاق بد و تلخ را به خانواده مرحوم همچنین به جامعه هنرمندان و موسیقی کشور بهنام صفوی  تسلیت عرض میکنیم.

4328606 300x200 - بهنام صفوی درگذشت

بیوگرافی بهنام صفوی:

وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفت و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرد. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران بود و در تهران زندگی می‌کرد.

موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. وی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌رفت و برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی و خارجی از فعالیت‌های او بود. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد. وی یکی از ستارگان جوان موسیقی پاپ ایران بود و طرفداران زیادی داشت.وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال وی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار نمود. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری وی تشدید شد و این‌بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. وی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت. وی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ و پس از تحمل شش سال بیماری در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت.

 

 

پخش آنلاینلینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید



اینستاگرام ایرون موزیک

ایرون موزیک را در اینستاگرام دنبال کنید