دانلود آهنگ های جدید ایرانی و خارجی مجاز
1111111111

آیرون موزیک در ستاد ساماندهی ثبت شده و تابع قوانین ایران میباشد.

دانلود انیمیشن تینکربل دوبله فارسی

دسته بندی :دانلود انیمیشن
تاریخ : 19 می 2019
نویسنده مدیرسایت
0 نظر
5/5 - (1 امتیاز)

دانلود انیمیشن تینکربل دوبله فارسی

دانلود انیمیشن جدید تینکربل با کیفیت عالی و دوبله فارسی

Tinkerbell

برای دانلود انیمیشن کافیست بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

 

com.baziSara.TinkerBell 512x512 150x150 - دانلود انیمیشن تینکربل دوبله فارسی

نام اثر: انیمیشن تینکربل راز بالها Tinkerbell Secret Of Wings

کیفیت: HD 720p

امتیاز: ۷٫۲/۱۰

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی

نوع : سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردان: رابرتز گنوی پگی هولمز

سال تولید: ۲۰۱۲ میلادی

زبان: دوبله فارسی

مدت زمان: ۶۵ دقیقه

IMDB

انیمیشن پیشنهادی آیرون موزیک »

coco 150x150 - دانلود انیمیشن تینکربل دوبله فارسی

 

 

دانلود انیمیشن کوکو دوبله فارسی

 

 

خلاصه داستان :تینکربل راز بالها انیمیشنی خانوادگی و فانتزی محصول سال ۲۰۱۲ کشور آمریکا است. کارگردانی این فیلم بر عهده “رابرتز گنوی” و “پگی هولمز” بوده است و گویندگانی چون “می ویتمن”، “لوسی هیل”، “تیموتی دالتون” و “جف بنت” در این فیلم به صداپیشگی پرداخته اند. تینکربل راز بالها با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و به فروش ۶۷٫۵ میلیون دلاری رسید.

در سرزمین پریان دو قسمت سردسیر و گرمسیر وجود دارد و اهالی هر قسمت اجازه ورود به قسمت دیگر را ندارند. “تینکربل” با دوختن لباسی گرم برای یافتن خواهر گمشده اش به قسمت سردسیر می رود که در این راه با مشکلاتی روبرو می شود…

تینکربل به همراه دوستش Periwinkle به جنگل زمستانی می روند دوستانش نیز به او ملحق می شوند تا راز بالهای پری را کشف کنند .تینکربل بیش از ۵۰ سال است که یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های کمپانی والت دیزنی بوده‌است و به عنوان «نماد جادوی دیزنی» شناخته شده‌است.

وقتی نوزادی برای اولین بار می‌خندد یک پری به دنیا می‌آید و به شکل یک قاصدک به سرزمین پیکسی هالو می‌رود. در آنجا پری باید استعدادش را کشف کند. پری‌ها با توجه به توانایی هایشان به چند دسته تقسیم می‌شوند: پری آب، پری باغ، پری نور، پری حیوانات، پری‌های سریع و پری تعمیرکار.

تینکربل یک پری تعمیرکار است (تینکر یعنی تعمیرکار). در انیمیشن‌های قدیمی، تینکربل با صدایی شبیه زنگ صحبت می‌کند و فقط کسانی که با زبان پریان آشنا باشند زبان او را می‌فهمند اما درسری انیمیشن‌های جدید به جای صدای زنگ، صحبت می‌کند. تینکربل یک پری بااستعداد و خلاق است و خصوصیات بچگانه دارد. او شجاع و ماجراجو است و همین خصوصیت او را به دردسر می‌اندازد. تینکربل یک پری مهربان است اما گاهی زود عصبانی می‌شود.

او هم مثل بقیه پری‌ها پرواز می‌کند و می‌تواند با پاشیدن پودر جادویی روی دیگران آن‌ها را هم به پرواز درآورد. او هر بار مرتکب اشتباهی بزرگ می‌شود اما سعی می‌کند آن را جبران کند.

 

امیدواریم از دیدن این کارتون لذت کافی را ببرید با آیرون موزیک همراه باشد و بهترین انیمیشن ها را از رسانه ما دانلود کنید.این انیمیشن دوبله فارسی است و کاملا سانسور شده می باشد و هیچ گونه مغایرتی با موازین قانونی ندارد و مناسب برای تمام گروه های سنی میباشد  و بسیار زیبا می باشد و لحظات خوشی را برای شما رقم خواهد زد .

پخش آنلاینلینک های دانلود:

برچسب ها:

, , , , , , , , ,

مطالب مشابه

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نکات مهم قبل از ارسال نظر

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید



اینستاگرام ایرون موزیک

ایرون موزیک را در اینستاگرام دنبال کنید